Често задавани въпроси

ПЛАЩАНЕ НА ПОРЪЧКИ

Може ли да платя онлайн с карта?

Да. Необходимо е да посочите този метод при завършване на поръчката. За повече информация посетете раздел Онлайн плащане

*Онлайн плащането е основен метод за плащане с който спестявате такса за сумата по наложения платеж при доставка с куриер на Спиди или Еконт.

За да платите онлайн трябва да сте регистриран потребител.

Може ли да платя с наложен платеж?

Да. Необходимо е да посочите този метод при завършване на поръчката. За повече информация посетете раздела Наложен платеж

ДОСТАВКА И ПРОСЛЕДЯВАНЕ

Как да разбера, че поръчката ми е потвърдена?

Ще получите и-мейл с известие, че сме получили Вашата поръчка. В някои случаи и наш сътрудник, може да се свърже с Вас, за да я потвърди (и да валидира телефонния номер, който сте оставили). Ако сте редовен клиент с няколко успешно изпълнени поръчки и нямате промяна в адреса за доставка също може да не получите потвърждение по телефон, както и в случаите, в които сте предплатили с кредитна или дебитна карта.

Кога ще получа пратката?

Стараем се и в повечето от случаите успяваме да предадем пратката Ви още същия работен ден на куриера. Доставките са ни в максимално кратък срок, който може да видите в страницата Време за доставка  

Може ли по-бързо да получа пратката?

Най-бързият начин е да поръчте до 15:00 часа в работен ден и ще изпратим пратката Ви още същия ден. Ще я получите в кратък срок, който може да видите в страницата Време за доставка 

Възможно ли е даполуча поръчката си в определен ден?

Когато финализирате поръчката си, може да отбележите в допълнителен коментар кой ден желаете да бъде доставката. Имайте предвид, че за по-малките населени места куриерите имат определени дни за разнос на пратки. 

Защо още не съм получил пратката на моя адрес?

Възможно е куриерът да е бил на адреса Ви и да не Ви е открил или да не е успял да се свърже с Вас и по телефона. Няма място за паника. По номера на товарителницата може да проверите в сайта на Спиди или Еконт къде се намира Вашата пратка и да очаквате, че куриерът отново ще Ви потърси в същия или следващия работен ден.

Доставяте ли до моето населено място?

Да. Спиди и Еконт доставят до всички населени места в България

Може ли лично да дойда и да си взема пратката?

Не предлагаме тази опция. Изпращаме пратките единствено по куриер, trendway.bg е само онлайн магазин.

КАК ДА ПОРЪЧАМ?

Харесах си модел, как да го поръчам?

Може да го поръчате онлайн през сайта ни. Също може да ни пишете или ни звъннете в работно време и може да генерираме поръчката вместо Вас.

Искам с преглед и тест. Имате ли?

Всяка една пратка се изпраща с преглед и тест, без да е необходимо за го заявявате.

Не мога да довърша поръчката. Защо и какво да направя?

Пишете ни в чата в онлайн магазина или ни звъннете, за да Ви съдействаме да завършите поръкчата си. Възможно е и ние да направим поръчката вместо Вас.

Може ли да поръчам по телефона?

Да. Звъннете ни в работно време и ще генерираме поръчката вместо Вас.

Може ли да поръчам в чата?

Да. Пишете ни и ще генерираме поръчката вместо Вас. След това ние ще Ви се обадим по телефона, за да потвърдите поръчката.

Може ли да поръчам по Facebook Messenger?

Да. Пишете ни и ще генерираме поръчката вместо Вас. След това ние ще Ви се обадим по телефона, за да потвърдите поръчката.

 

ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА

Ако не ми станат, мога ли да ги заменя или върна?

Да, разбира се. В срок от 14 дни след като сте получили Вашата пратка, е нужно да заявите връщане или замяна. След заявяване трябва да върнете артикулите в максимално кратък срок и не по-късно от още 14 дена. Всички стъпки може да откриете подробно описани в страницата Замяна и връщане

Каква е процедурата за връщане/замяна?

За да се случи максимално бързо процеса по връщане или замяна, моля да спазвате всички подробни стъпки, както са описани в страницата Замяна и връщане

Защо трябва да плащам транспорта за връщане/замяна?

Стараем се максимално добре да описваме качествата и размерите на артикулите си, както и да правим професионални снимки. Винаги може да се случи, че нещо не Ви допада или не Ви става и искате да го замените или върнете. Ние поемаме транспорта само при наличие на грешка от наша страна.

Получихте ли пратката за връщане/замяна, която изпратих към Вас?

За да разберете дали сме получили върнатата от Вас пратка можете да проверите статуса на товарителницата, с която сте я върнали, да ни пишете или да ни се обадите.

СТОКА / ПРОДУКТИ

Какъв е произходът на стоката?

Стоките са с произход Турция, като зареждаме само от качествени търговци и утвърдени местни марки които гарантират за перфектното качество на изработка и платове.

Снимките и описанието на продуктите отговарят ли на действителността?

Ще получите това, което виждате на снимката. Едно към едно до най малкия детайл

Имат ли гаранция артикулите в магазина?

Причината че не даваме гаранция не е в това ,че не вярваме в качеството на продаваните стоки , причината е в некоректната и неточната им експлоатация и предназначение на употреба от единици наши клиенти.

РАЗМЕРИ НА ПРОДУКТИ

Кой размер дреха ще ми стане, за да поръчам?

Всеки продукт има таблица с размер. Ако тя не Ви помага или отново се колебаете, моля да се свържете с нас, като имате готовност да ни кажете кои размери от артикулите носите от други марки или готовност да измерите дрехи, които са Ви по мярка. Ние ще измерим специално за Вас артикули, които харесвате в онлайн магазина ни trendway.bg

Може ли да измерите конкретен артикул специално за мен?

Да, може. Свържете се с нас и ще го направим с удоволствие.

Имате ли конкретен номер дреха в онлайн магазина?

Може лесно да филтрирате дадена категория по "размер" и ще ви излезнат само продукти от желания от Вас размер или размери (може да филтрирате по повече от един размер).

Дали съответстват реалните размерите с таблиците с размери от сайта?

Да

НАЛИЧНОСТ

Как да разбера кои размери имате налични?

Ако имате възможност да добавите артикула в кошница, то значи със сигурност имаме този размер.

Харесах си модел, но в сайта пише, че няма моя размер. Дали все пак има шанс да го имате?

Ако вашият размер е бил купен по-рано. Съветваме Ви да изберете цвят и размер който сте искали да закупите и да натиснете бутона УВЕДОМИ МЕ ПРИ НАЛИЧНОСТ, след като попълните вашите данни веднага след като вашия модел е наличен отново ние с удоволствие ще се свържем с Вас за да ви уведомим.

СЪПОРТ

Защо не ми отговаряте на обаждането?

Възможно е да сте звънели в извънработното време на нашия телефонен съпорт или да сме водили друг разговор. Ще Ви върнем обаждане веднага щом наш сътрудник види Вашето обаждане. Ако все пак не получите обратно обаждане, то моля да звъннете отново в работно време или да ни пишите тук...

Какво Ви е работното време? Кога ще им отговорите?

Телефонен съпорт имаме в работни дни (от понеделник до петък) от 9:00 до 18:00. На имейли и messenger съобщения отговаряме при първа възможност, но не по-късно от 12:00 ч. На следващия работен ден.

Вие какъв магазин по народност сте?

Ние сме български онлайн магазин със собствена стока, която изпращаме веднага в момента на поръчката. Няма да чакате седмици, докато получите поръчката си.

ОТСТЪПКИ И НАМАЛЕНИЯ

Може ли да направите доставката да ми е безплатна?

За поръчки над 90 лв. доставката е безплатна.

Колко често правите намаления?

Правим 4 сезонни разпродажби – есен,зима,пролет,лято. Също така правим кампании с намаления, като най-добре, за да не ги пропускате, Ви препоръчваме да сте регистрирате потребител в trendway.bg

 Може ли да издадете фактура?

Да. Нужно е да заявите желание за фактура в допълнителен коментар при завършване на поръчката. Трябва да се пазите платежния документ, който куриер Ви издава при приемане на пратката. След това ще Ви изпратим фактурата по e-mail.

Сравнение на продукти