Политика за връщане:
Може да връщате или заменяте продукти в рамките на 14 дни от датата на получаването им!
Трябва да върнете продуктите в тяхната оригинална продуктова опаковка, продуктите трябва да са без следи от употреба, без дефекти, с всички етикети, аксесоари, гаранция, упътване и т.н.
Съветваме Ви да пробвате закупените продукти, без да премахвате етикетите, тъй като могат да се повредят или загубят. Имайте предвид, че продукт, върнат без етикет, не може да бъде пуснат за повторна продажба.
Необходимо е да изтеглите формуляра за връщане, поместен тук...
Попълненият формуляр и закупеният продукт трябва да бъдат изпратени обратно по куриер до офиса ни за рекламации (адреса ще намерите във формуляра за връщане)
В случаите, когато онлайн магазин trendway.bg няма вина за възникнала рекламация, разходите по обратната пратка са за сметка на клиента.
Възстановяването на заплатените суми се възстановява само с обратна операция по кредитна или дебитна картата с която е направено плащането.
Съгласно чл. 55, ал. 1 от ''Закон за защита на потребителите'' (ЗЗП), потребителят има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина да се откаже от получената стока в срок на 14 дни от датата на получаване на стоката.
В този случай търговеца е длъжен да възстанови на потребителя в пълен размер заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите. Сумите се възстановяват само по банкова сметка на клиента от която е направена поръчката.
Потребителят е длъжен да съхранява получените от търговеца стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от ''Закон за защита на потребителите''. За да бъдат върнати обратно закупените продукти задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката и без да има аромати.
Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия съгласно ''Закон за защита на потребителите''.
В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиента го връща за сметка на магазина и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на търговеца. При връщане на закупена стока транспортните разходи са за сметка на клиента и не се възстановяват.