Замяна и Връщане

Може да връщате или заменяте продукти в рамките на 14 дни от датата на получаването им по чл. 55, ал. 1 от ''Закон за защита на потребителите'' (ЗЗП).

ЗАМЯНА НА АРТИКУЛ

1) ЗАЯВКА ЗА ЗАМЯНА

Използвайки наш формуляр за замяна свали от тук , трябва да отбележете с тикче , че желаете да замените даден артикул (или всички артикули) от поръчката, като попълните задължително:

  • номера на Вашата поръчка (ще го намерите в e-mail-а с потвърждение на поръчката или във Вашия профил, ако пазарувате като регистриран потребител)
  • описание на стоката и Продуктов код
  • причина за замяната и моедела или размера с който искате да го замените
  • След като получим пратката Ви и се уверим, че е запазен търговския вид на стоката ние ще изпратим към Вас новата пратка с желаните от Вас размери/продукти на адреса за доставка от който сте ни изпратили пратката,освен ако изрично не е посочен различен адрес.
  • Стойността на куриерските услуги в двете посоки при замяна са за сметка на Клиента.Цената в едната посока за доставка или връщане е приблизително 5 лева до килограм

ВРЪЩАНЕ НА АРТИКУЛ

1) ЗАЯВКА ЗА ВРЪЩАНЕ

Използвайки наш формуляр за връщане свали от тук , трябва да опишете, че желаете да върнете даден артикул (или всички артикули) от поръчката, като попълните задължително:

  • номера на Вашата поръчка (ще го намерите в e-mail-а с потвърждение на поръчката или във Вашия профил, ако пазарувате като регистриран потребител)
  • описание на стоката и Продуктов код
  • причина за връщане(по желание)
  • посочете, че желаете възстановяване на сумата от наша страна и вашата банкова сметка от която е направена поръчката

2) ВРЪЩАНЕ НА СТОКА

  • Върнете продуктите до офис на ЕКОНТ или СПИДИ на посочения адрес във формуляра 
  • Важно!В случаите, когато онлайн магазин trendway.bg няма вина за възникнала рекламация, разходите по обратната пратка са за сметка на клиента.
  • Стойността на продуктите ще Ви бъде възстановена след като получим и проверим върнатите стоки.
  • Важно! Не поемаме ангажимент да получаваме пратки от пощенски станции или офиси на други куриерски фирми. 
  • В случай на замяна или отказ от поръчката, клиентът заплаща куриерските услуги.
  • Важно! В случай, че върнете пратка след преглед и тест при куриера, то стойността на куриерските услуги и в двете посоки ще бъдат за Ваша сметка. 

3) ВРЪЩАНЕ НА ПАРИ

След като получим обратно върнатата от Вас стока, ние ще възстановим сумата в следния срок:

  • до 14 дни при плащане с кредитна/дебитна карта. Ще получите парите обратно по банков път или директно по кредитната/дебитната Ви карта 
  • до 14 дни при плащане с наложен платеж. В този случай, ще получите парите си като пощенски паричен превод, който може да Ви бъде изплатен в посочен от Вас офис на куриерска фирма Еконт/Спиди.
  •  За получаването на пощенския паричен превод в офиса на куриера ще Ви изискат лична карта.

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ ИЛИ РАЗМЯНА НА СТОКАТА

При замяна или връщане на стоки закупени от онлайн магазин trendway.bg трябва да се съблюдават следните изисквания:

  • Стоките да НЕ са с нарушена цялостна опаковка;
  • Стоките да НЕ са със скъсани или липсващи етикети и/или аксесоари;
  • Стоките да НЕ са подлагани на пране и/или химическа обработка;
  • Стоките да НЕ са носени(с миризни на парфюм,цигари и др)
  • Стоките да НЕ са със замърсявания;
  • Стоките да НЕ са гладени;

Ако върнат от клиент артикул не отговаря на горните изисквания, trendway.bg запазва правото си да върне стоката на клиента без предупреждение!

Сравнение на продукти